mina svarta hål

publicerat i texter;
 
/tumblr
 

Men baby, jag vill bara hitta någon som förstår. Någon som kan fylla mina svarta hål. I sorgens tunga spår behöver jag någon som kan gå längs med. Ensamhetens askgrå sår expanderar och jag tror att jag snart går isär. Men om du vore här, skulle depressionens illusioner krossas i min atmosfär. Och även om jag klär i mörkt så begär jag en aning skimrande glitter i mina svarta hål.

Taggar: foto, fotografi, krönika, känsla, känslor, novell, personligt, poesi, rymden, skrift, text;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillian:

Det var en häftig bild!

Svar: Ja! Dock ej tagen av mig (tumblr) :)
sarisen

2:a kommentar, skriven , av Lillian:

Lite träning bara så tar du också sådana bilder! :-)

Svar: förhoppningsvis! :)
sarisen

Kommentera inlägget här :