dina ögon

publicerat i texter;
Och jag ser i dina ögon. Att det som sker inte var tänkt. Det var inte tänkt för oss två, men det hände ändå. För jag tände tankar hos dig som vilat i dimma. Men säg inte att jag brände det stabila, säg inte att jag vände dig emot det fina. Det är ju ditt genuina skratt som får mig att skina. Älskling, säg att jag inte brände det stabila, jag vet ju att jag är usel på timing. Jag är ledsen om att jag släckte vår vandring, jag vill inte att vi skiljs åt vid nästa gatukorsning. För allting ligger fortfarande i blomstring, så låt mig få behålla detta sting ett tag till.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pablo:

Tack så mkt och detsamma. Riktigt fin bild var det här. Älskar motljuset i den. Sååå sommar!

Svar: tusen tack! (motljuset är faktiskt helt redigerat i ps hehe)
sarisen

2:a kommentar, skriven , av Miriam:

så fint du skriver, Och fotograferar. Kram

Svar: åh, tusen tack! kram
sarisen

Kommentera inlägget här :